Головна » Дошка оголошень » Домашні завдання

З історії України [40] З всесвітньої історії [29]
Одеса - моє рідне місто [30] По проектам [3]

У розділі оголошень: 100
Показано оголошень: 1-20
Сторінки: 1 2 3 4 5 »

Домашнє  завдання з  всесвітньої  історії  за  темами  "Іспанія"  та  "Нідерланди" на 18-19 листопада

  1. Прочитати  §8-9
  2. Переглянути  матеріали  до  уроків  "Іспанія"  та  "Нідерланди"
  3. Завершити  таблицю-схему  по  темі  "Нідерланди"

 

З всесвітньої історії | Переглядів: 801 | Дата: 15.11.2015 | Коментарі (0)

Немає  параграфів, які  треба  читати.

Але  є  випереджальне  завдання:  Підготувати  повідомлення  або  презентації:

  • Будівництво водогону (водопроводу) в Одесі
  • Перша  залізниця  "Одеса-Балта"
  • Перший виборний  голова О.Г. Строганов
Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 804 | Дата: 15.11.2015 | Коментарі (0)

Домашнє  завдання  з історії України для 8-ВГК (8-К на 16.11, 8-Г - на 17.11, 8-В на 19.11)

  1. Повторити  §9-14  (підготовка  до  контрольної  роботи)
  2. Підготовка  за  інтерактивними  тренажерами:  Видатні  постаті XVII ст,  та  для  вивчення  карти
  3. Переглянути  на  сайті  матеріали  попередніх  уроків:
З історії України | Переглядів: 786 | Дата: 15.11.2015 | Коментарі (0)

1.Опрацювати відповідний матеріал за підручником  §9
2.Завершити  завдання  свого  рівня:
  • рівень  В -  завдання   3  на  с.75
  • рівень Б - завдання 4  (таблиця) на с.75
  • рівень А -  завдання  4  і  5  на  с. 75
 
3.  Випереджальне  завдання -  реферати   або  міні-презентації  на   одну  з  тем:
 
•Іов  Борецький
•Іпатій  Потій
•Йосиф Рутський
З історії України | Переглядів: 873 | Дата: 15.11.2015 | Коментарі (0)

Для  класів  8-В, Г, К  (для 8-А і 8-Б  Д/З немає)

1.  Прочитати  §12, повторити §11

2. Опрацювати  матеріали  до  уроку №14 :

  • (переглянути  відео,
  • розглянути документи з  дидактичного  матеріали, підготувати до них усні відповіді;
  • вивчити  карту  з  атласу  та  підручнику с.72  та  перевірити  на  тренажері
  • вивчити таблицю, заповнену  на  уроці

3. Хто не здав  історичний  портрет П. Конашевича-Сагадачного -  написати  на  окремомку  аркуші  та здати

4. Переглянути  додаткові  матеріали -  відео  про  Хотинську  фортецю, залишити  коментарі  до  статті  з  відео (вказуючи, яке відео більше сподобалося  та  чому).

5. Випереджальне завдання  до  наступних  уроків з  культури першої  половини 17  ст.-  можна  підготувати  презентації  за  темами  (дивиться §13-14):

  • Петро  Могила
  • Створення  Києво-Могилянської  Академії;
  • Книгодрукування  першої половини 17 ст. (друкарня  Києво-Печерської лаври);
  • Оборонні  споруди (або  архітектура)  першої половини 17 ст.
  • Живопис першої  половини 17 ст.

 

З історії України | Переглядів: 822 | Дата: 08.11.2015 | Коментарі (0)

Домашнє  завдання  до  уроку  узагальнення  з  курсу  "Одеса -  моє  місто  рідне"

1. Повторити  §5-10

2. Теми  можливих  презентацій  та  повідомлень:

- галерея портретів «Батьки-засновники»;

– сценарій міні-екскурсій «Історія Одеси в пам’ятниках і назвах вулиць» (Дерибасівська, Рішельєвська, Приморський бульвар і Ланжеронівська), «Прогулянки по літературній Одесі»;

– фотоальбом «Класична архітектура в зовнішності Одеси»;

– фотоальбом «Одеські атланти і каріатиди»;

– діяльність одеських архітекторів (В. Ванрезант, Тома де Томон, Ф. Боффо, брати Фраполлі);

– зелена Одеса – перші парки і сквери міста;

– Люстдорф – німецьке поселення в Одесі;

– одеська Молдаванка;

– маєток генерала Фоми Лузанова – Лузанівка.

Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 993 | Дата: 08.11.2015 | Коментарі (0)

Домашнє  завдання  з  уроку №9  всесвітньої  історії  за  темою "Франція"  на  11-12  листопада

  1. Прочитати §7
  2. Переглянути  матеріали до уроку №9
  3. Можна  переглянути  документальні  фільми  по  темі
  4. Можна  підготувати  повідомлення  або  презентації  до  наступних  уроків  про  Філіппа ІІ (іспанського короля) або Карла V (іспанського короля та імператора  Священої Римської імперії)
  5. Завершити  порівняльну  таблицю:

ПОРІВНЯЛЬНА  ТАБЛИЦЯ  ПОЛІТИКИ  ГЕНРІХА IV ТА  ЛЮДОВІКА  ХІІІ (РІШЕЛЬЄ)

Напрями  діяльності

Генріх IV

Людовік ХІІІ

(Рішельє)

Релігійна

 

 

 

 

Соціальна

 

 

 

 

Економічна

 

 

 

 

Зовнішньополітична

 

 

 

 

З всесвітньої історії | Переглядів: 775 | Дата: 07.11.2015 | Коментарі (0)

Домашнє завдання  на 13-14  жовтня:

  1. Переглянути  матеріали з  уроку № 6  (презентація,  відео - 3  фрагменти,  та  роздатковий  матеріал)
  2. Опрацювати  додаткові  матеріали  до  уроку №6 (матеріал  для  читання  з  теми  та  матеріал  для  домашнього  завдання)
  3. Завершити    завдання  з  уроку  -  таблиця,  користуючись  матеріалами  до  уроку  та  картами  з  презентації

Задание:

Заполните  таблицу  о  режиме-порто-франко в Одессе

Вплив статусу порто-франко на розвиток м.Одеси

 

Дата

Територія

Результат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
  Випереджальне  завдання:
Підготуйте  повідомлення  або  презентації  по одній  з  наступних  тем:
  • Масонські ложі  в  Одесі;
  • Декабристи в Одесі. С.Г. Волконский
  • Общество "Фелики Этерия"
Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 842 | Дата: 10.10.2015 | Коментарі (0)

Домашнє завдання з уроку історії України   для 8-К на 12.10 та 8-Г на 13.10

 

  1. Прочитати §8  підручника. Вивчити  пам'ятки  архітектури  і  мистецтва.
  2.  Переглянути  презентацію  та  відео  з  матеріалів  з  уроку №9
  3. Повторити  §§1-8. Підготуватися  до   письмової  роботи  з  теми 1.
З історії України | Переглядів: 850 | Дата: 05.10.2015 | Коментарі (0)

Домашнє завдання  з всесвітньої історії на 24 вересня  для  всіх  8-х  класів  однаково:

  1. Прочитати  §2  та  повторити  §1
  2. Переглянути  матеріали  уроків №2 і №3
  3. Завершить  завдання №13 с. 16  з  попереднього  уроку
  4. Визначте  наслідки  Великих  географічних  відкриттів  окремо  для  європейців  та  окремо  для  індіанців  (аборигенів  Америки)
  5. Можна  переглянути  документальні  фільми  про  Великі  географічні  відкриття   

  або  про  Цивілізації  майя, інків  та  ацтеків

 

 

З всесвітньої історії | Переглядів: 750 | Дата: 20.09.2015 | Коментарі (0)

Домашнє  завдання  з уроку №2   по  темі  "Від  Джинестри  до  Хаджибея"  курсу "Одеса - моє рідне місто" на 21-22  вересня:

  1. Прочитати  §2  та  повторити  §1  з  підручника
  2. Переглянути  матеріали  попередніх  уроків  №1   і  №2
  3. Можна  підготувати  презентації  та  повідомлення  про  визволення  Хаджибея  від  турків,  про  заснування  Одеси,  про  Дерібаса  та  про  Де Воллана..

Підручник  можна  завантажити  за  посиланням 

Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 549 | Дата: 20.09.2015 | Коментарі (0)

Домашнє  завдання  з історії України для 8-ГК на 21.09 та   для  8-В  на 24.09  по  темі  "Реформаційні  та  контрреформаційні  рухи  в  Україні."

  1. Прочитати  §3  підручника
  2. Переглянути  матеріали  уроку  про  Реформаційні  та  контрреформаційні  рухи
З історії України | Переглядів: 455 | Дата: 20.09.2015 | Коментарі (0)

Домашнє завдання  з історії України для 8-АБ на 21.09 (А-клас) та 25.09 (Б-клас)  з  теми  "Люблінська  унія"

  1. Вчити §2, повторити §1
  2. Вивчити  карту  на  с.19 підручника та  в  матеріалах  уроку  по  Люблінській унії, а  також  повторити  карту на с.7  підручника.
  3. Переглянути  матеріалу  уроку  з  теми  "Люблінська  унія"  (відеоматеріал, презентація, довідковий  табличний  матеріал).
  4. Підготувати  таблицю  з  наслідків  унії

Наслідки  Люблінської  унії  для  українського  населення

  Позитивні  наслідки   Негативні  наслідки

1

2

3

4

1

2

3

4

З історії України | Переглядів: 458 | Дата: 20.09.2015 | Коментарі (0)

Домашнє завдання  з всесвітньої  історії  на 29-30  квітня

  1. Прочитати §21
  2. Переглянути  матеріали  до  уроку №29
  3. Закінчити  порівняльну  таблицю  по освіченим  монархам
  4. Підготувати  повідомлення  або  презентації  (випереджальне  завдання)  про  Петра І  або  Катерину ІІ

Порівняльна  таблиця  політики  і  реформ  Марії-Терезії Австрійської  та  Фрідріха ІІ Прусського

Критерії  порівняння Марія  Терезія Фрідріх ІІ
В якій державі  правили    
Роки  правління    
Реформи та внутрішня політика    
Зовнішня  політика    
Значення  постаті в історії  своєї  країни    

 

З всесвітньої історії | Переглядів: 510 | Дата: 26.04.2015 | Коментарі (0)

Домашнє завдання  з  курсу  "Одеса - моє місто рідне"  на  27-28 квітня
  1. Прочитати  §§30-31  підручника
  2. Проглянути  про  події  в  Одесі  після  війни - художній  фільм (серіал)  "Ліквідація"
  3. Документальний  фільм  "Как это  делалось в Одессе" (серія 4) про  післявоєнні  часи  в  Одесі  до  24  хвилини

Творчі завдання  по  темі -  презентації  про  Железняка Яківа  Ілліча (майсер спорту з кульової стрільби), Бєланова Ігоря (футболіста), Оксану Баюл (фігуристка)

Випереджальні  завдання:

  • Про  Одеський  літературний  музей  і  одеських  радянських письменників
  • Про  Одеську  кіностудію та  її  фільми
  • Про  Театр музичної  комедії  та  Михайла  Водяного
  • Про  Володимира  Філатова  (офтальмолог)
  • Про  Андронаті  Сергія Андрійовича (фармацевтична хімія)
  • Про  конструкторів ракетної  техніки  Сергія Корольова, Валентина Глушко, Олександра Нудельмана
  • Про космонавта-одесита  Георгія Добровольського

 

Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 495 | Дата: 26.04.2015 | Коментарі (0)

Домашнє  завдання  з історії України  на 27-28  квітня:

Для  8-А  і  8-Г

  1. Прочитати §36  весь
  2. Переглянути  матеріали  уроку 43 (45-46)  всі
  3. Закінчити  порівняльну  таблицю  руху
  4. Випереджальне  завдання -  повідомлення  про  Нову  Січ  та  Петра  Калнишевського  або  про  Чорноморське  козацьке  військо  та  його  участь  в  російсько турецькій  війні  1787-1791  рр.

Для  8-В  і  8-К

  1. Прочитати §36  весь
  2. Переглянути  матеріали  уроку 43 (45-46)  без  західноукраїнських земель та опришків
  3. Проаналізувати  гайдамацький  рух  і  Коліївщину
  4. Випереджальне  завдання -  повідомлення  чи  презентація  про  Олексу  Довбуша

 

З історії України | Переглядів: 471 | Дата: 26.04.2015 | Коментарі (0)

Домашнє  завдання з всесвітньої  історії  на 22-23 квітня

  1. Прочитати §20
  2. Закінчити  конспект
  3. Переглянути  додаткові  матеріали  до  уроку №28
  4. Випереджальне  завдання:  підготувати  повідомлення  або  презентації  про   Марію-Терезію  та  Йосиф ІІ (Австрія)  або  про   Фрідриха ІІ  (Пруссія)
З всесвітньої історії | Переглядів: 511 | Дата: 19.04.2015 | Коментарі (0)

Ми  будемо  починати  нову  тему.  Поки  завдання  по  карті  і  об'єктам  Поясу  Слави  зробити  не  можу -  багато  справ  по  проекту екскурсій.

Тому  поки  Д/З  для  вивчення  матеріалу  немає. 

Але  пропоную  випереджальне  завдання:

  1. Проглянути  про  події  в  Одесі  після  війни - художній  фільм (серіал)  "Ліквідація"
  2. Документальний  фільм  "Как это  делалось в Одессе" (серія 4) про  післявоєнні  часи  в  Одесі  до  24  хвилини

В  мене  вже  проектор  не  працює,  відео  показувати  не  зможу.  Переглядати  презентації  зможу  тільки   на  комп'ютері.  Поки  випереджальних  завдань  по  презентаціям  немає.

Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 484 | Дата: 19.04.2015 | Коментарі (0)

Домашнє  завдання  з історії України  на 20-21  квітня для всіх 8-х (крім 8-Б, бо не знаю, що  вони  зараз  вивчають)

  1. Дочитати  §35  п.2-4
  2. Переглянути  матеріали  до  уроку №42(44)
  3. Завершити  хронологічну  таблицю  класної  роботи  та  вивчити  її.
  4. Підготувати  повідомлення  про  Максима  Залізняка  (повстання  Коліївщина)  або  про    Олексу  Довбуша  та  опришків 
З історії України | Переглядів: 413 | Дата: 19.04.2015 | Коментарі (0)

Можна  розслабитися, не  повторяти. Почнемо  нову  тему.

Але  повторення  на  наступний  урок  та  завдання  по  всім  пам'яткам  Поясу  Слави  та  Другої  світової  війни  в  Одесі.

Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 499 | Дата: 13.04.2015 | Коментарі (0)

1-20 21-40 41-60 61-80 81-100