Матеріали до уроку №11 з всесвітньої історії за темою "Нідерланди":
До матеріалів уроку увійшли:
Презентація з Електронного конструктору уроків Видавничої групи "Основа"
Табличний довідковий матеріал:
Карта Нідерландів
Завдання різних рівнів за методом "кубування".
Метод "кубування"
Уявіть собі, що перед вами куб, на кожному боці якого написані наступні завдання:
- Опиши це - тобто опиши запропоноване явище чи подію. Опис події можна зробити або користуючись планом для аналізу (дивись нижче) або як переказ події в підручнику. При описі ви не повинні писати як при аналізі номери питань. У вас повинна з'явитися зв'язана розповідь про подію
- Проаналізуй це - тобто розклади на складові частини. Приклад питань для аналізу. Або план (пам'ятка), за яким на попередньому уроці аналізували повстання комунерос.
- Порівняй це - знайди схоже явище чи подію, та порівняй з заданою подією чи явищем. Прикладом порівняння є таблиці попередніх уроків, де ви порівнювали політику Карла V та Філіппа ІІ. Для цього будується таблиця в три стовпчики, в першому з яких треба вписати критерії порівняння. Порівняння вимагає висновку після таблиці. В даному випадку Національно-визвольну війну в Нідерландах можна порівняти з Селянською війною в Німеччині або Національно-визвольною війною Б. Хмельницького (але остання нами до кінця не вивчена).
- Встанови асоціації - які певні дати і події, поняття чи терміни, імена історичних особистостей асоціюються в вас з даною темою. З чим повинна асоціюватися тема про Нідерландську Національно-визвольну війну?
- Аргументи «за» і «проти» - знайди аргументи «за» та «проти». Це завдання схоже на визначення позитивних та негативних наслідків Великих географічних відкриттів. Робиться в таблиці з двома стовпчиками "За" та "Проти", або "Позитивне" та "негативне".
- Як застосувати - поміркуй, як можна застосувати набуті знання. Як знання про національно-визвольну війну можуть допомогти вам чи взагалі людству. Які уроки можна взяти до уваги і наслідування з цієї історичної події.
Поділить ці завдання між членами команди та підготуйте відповіді на ці завдання.
Завдання 3, 5 і 6 при правильному виконанні можуть бути оцінені оцінками високого рівня, завдання 1, 2, 4 - оцінками достатнього рівня.
|