Головна » Статті » Всесвітня історія » Матеріали з уроків

Матеріали до уроку №11 з всесвітньої історії

Матеріали до уроку №11 з всесвітньої історії   за  темою  "Нідерланди":

До  матеріалів  уроку  увійшли: 

Презентація  з  Електронного  конструктору  уроків  Видавничої  групи  "Основа"

Табличний  довідковий  матеріал:

 

 

 

 

 

 

 

 

Карта  Нідерландів

  Завдання  різних  рівнів  за  методом  "кубування".

Метод "кубування"

Уявіть  собі,  що  перед  вами  куб,  на  кожному  боці  якого  написані  наступні  завдання:

  1. Опиши це -  тобто  опиши  запропоноване  явище  чи  подію.  Опис  події  можна  зробити  або  користуючись  планом  для  аналізу (дивись нижче)  або  як  переказ  події  в  підручнику. При описі  ви  не повинні  писати  як  при аналізі номери  питань. У вас повинна з'явитися  зв'язана  розповідь  про  подію
  2. Проаналізуй  це -  тобто  розклади  на  складові  частини.  Приклад питань для аналізу.  Або  план  (пам'ятка),  за  яким  на  попередньому  уроці   аналізували  повстання  комунерос.
  3. Порівняй  це -   знайди  схоже  явище  чи  подію, та  порівняй  з  заданою  подією  чи  явищем. Прикладом  порівняння є  таблиці  попередніх уроків, де  ви  порівнювали політику  Карла V та Філіппа ІІ. Для цього будується  таблиця в три стовпчики, в першому з яких  треба  вписати  критерії  порівняння. Порівняння  вимагає  висновку  після  таблиці.  В  даному  випадку  Національно-визвольну  війну  в  Нідерландах  можна  порівняти  з  Селянською  війною  в  Німеччині  або  Національно-визвольною  війною  Б. Хмельницького (але остання  нами  до кінця не вивчена).
  4. Встанови  асоціації -  які певні  дати і події, поняття  чи  терміни,  імена  історичних  особистостей  асоціюються  в  вас  з  даною  темою.  З   чим  повинна  асоціюватися  тема  про  Нідерландську  Національно-визвольну  війну?
  5. Аргументи  «за»  і  «проти» - знайди аргументи  «за»  та  «проти».  Це  завдання  схоже  на  визначення  позитивних  та  негативних  наслідків  Великих  географічних  відкриттів. Робиться в таблиці  з  двома  стовпчиками  "За"  та "Проти",  або  "Позитивне"  та "негативне".
  6. Як  застосувати -  поміркуй, як  можна  застосувати  набуті  знання.  Як  знання  про  національно-визвольну  війну  можуть  допомогти  вам  чи  взагалі  людству. Які  уроки можна взяти  до  уваги і  наслідування  з  цієї  історичної  події.

Поділить  ці  завдання  між  членами  команди  та  підготуйте  відповіді  на  ці  завдання.

Завдання  3, 5 і 6  при  правильному  виконанні  можуть  бути  оцінені  оцінками  високого  рівня,  завдання  1, 2, 4 -  оцінками  достатнього  рівня.

Категорія: Матеріали з уроків | Додав: Niki (11.11.2015)
Переглядів: 535 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar