Віртуальний кабінет історії для 8-х класів
Віркабіст - 8 клас
У категорії оголошень: 29 Показано оголошень: 1-20
Сторінки: 1 2 »
- Тип оголошення - Інформація Попит Пропозиція
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Домашнє завдання з всесвітньої історії за темами "Іспанія" та "Нідерланди" на 18-19 листопада
Прочитати §8-9
Переглянути матеріали до уроків "Іспанія " та "Нідерланди "
Завершити таблицю-схему по темі "Нідерланди"
Домашнє завдання з уроку №9 всесвітньої історії за темою "Франція" на 11-12 листопада
Прочитати §7
Переглянути матеріали до уроку №9
Можна переглянути документальні фільми по темі
Можна підготувати повідомлення або презентації до наступних уроків про Філіппа ІІ (іспанського короля) або Карла V (іспанського короля та імператора Священої Римської імперії)
Завершити порівняльну таблицю:
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ ПОЛІТИКИ ГЕНРІХА IV ТА ЛЮДОВІКА ХІІІ (РІШЕЛЬЄ)
Напрями діяльності
Генріх IV
Людовік ХІІІ
(Рішельє)
Релігійна
Соціальна
Економічна
Зовнішньополітична
Домашнє завдання з всесвітньої історії на 24 вересня для всіх 8-х класів однаково:
Прочитати §2 та повторити §1
Переглянути матеріали уроків №2 і №3
Завершить завдання №13 с. 16 з попереднього уроку
Визначте наслідки Великих географічних відкриттів окремо для європейців та окремо для індіанців (аборигенів Америки)
Можна переглянути документальні фільми про Великі географічні відкриття
або про Цивілізації майя, інків та ацтеків
Домашнє завдання з всесвітньої історії на 29-30 квітня
Прочитати §21
Переглянути матеріали до уроку №29
Закінчити порівняльну таблицю по освіченим монархам
Підготувати повідомлення або презентації (випереджальне завдання) про Петра І або Катерину ІІ
Порівняльна таблиця політики і реформ Марії-Терезії Австрійської та Фрідріха ІІ Прусського
Критерії порівняння
Марія Терезія
Фрідріх ІІ
В якій державі правили
Роки правління
Реформи та внутрішня політика
Зовнішня політика
Значення постаті в історії своєї країни
Домашнє завдання з всесвітньої історії на 22-23 квітня
Прочитати §20
Закінчити конспект
Переглянути додаткові матеріали до уроку №28
Випереджальне завдання: підготувати повідомлення або презентації про Марію-Терезію та Йосиф ІІ (Австрія) або про Фрідриха ІІ (Пруссія)
Домашнє завдання з всесвітньої історії на 15-16 квітня:
Прочитати §19
Переглянути матеріали до уроку №27
Завершити таблицю або завдання
рівень Б, Заповніть порівняльну таблицю: Діяльність Рішельє і Людовіка XIV
Правління Рішельє
Правління Людовіка ХІV
Адміністративна реформа
Фінансова політика
Ставлення до Генеральних штатів і знаті
Ставлення до гугенотів
Зовнішня політика (ведення воєн)
Значення правління для Франції
Питання 6,7 на стор. 167 - рівень В.
Рівень А - крім таблиці питання 11 на с.167
Домашнє завдання з всесвітньої історії на 8-9 квітня
Прочитати §18 підручника про промислову революцію.
Переглянути матеріали до уроку №26
Заповнити схему по Промисловій революції
Випереджальне завдання - повідомлення або презентація про короля Франції Людовіка XIV
Завдання:
Розгляньте за схемою Промислову революцію
Схема розгляду історичних подій і явищ
Передумови
Промислова революція
Наслідки
Період
Сутність
Ключові події
Домашнє завдання з всесвітньої історії на 31-2 квітня
Прочитати §17 про Англійську революцію
Завершити завдання практичної роботи (пит. 1, 5, 6, 7, 9 і 10 на с.158)
Випереджальне завдання - презентації про технічні винаходи кінця 18 ст. початку 19 ст.(ткацький човник Джона Кея, прядка "Дженні" Дж. Харгрівса, ткацький верстат Е. Картрайта, парова машина Дж. Ватта, паротяг Джорджа Стефенсона, пароплава Р. Фултона.
Домашнє завдання з всесвітньої історії на 25-26 березня
В зв'язку з тим, що закінчилася тема, то немає завдання вчити, лише повторити.
Бо 7-8 квітня очікуються зрізи знань.
Тому повторіть матеріали 1-го блоку повторення та пройдіть до нього тест
До нової теми про революцію в Англії можна підготувати повідомлення або презентації про Олівера Кромвеля або Вільгельма Оранського (Вільгельм ІІІ)
Домашнє завдання з всесвітньої історії на 11-12 березня
Можливий відкритий урок.
Прочитати §28 п.6-9. Особливо звернути увагу на п.8.
Переглянути матеріали до уроку №21
Повторити §26-27
Пройдіть тест
Презентації :
Китай 16-18 ст. Династія Мін та династія Цин.
Культура Китаю 16-18 ст.
Японія в 16-18 ст.
Культура Японії 16-18 ст
Не забувайте про підготовку до зрізу знань з всесвітньої історії (3 блоки та 3 тести)
Домашнє завдання з всесвітньої історії на 4-5 березня
Прочитати §26-27
Переглянути матеріали з уроку №21
Переглянути додаткові матеріали до уроку №21
Випереджальне завдання до наступного уроку, який буде присвячений Індії (Держава Великих Моголів) - приготувати повідомлення чи презентації за темами:
Держава Великих Моголів
Джелаль-ад-дін Акбар (або Акбар І Великий)
Тадж-Махал (мечеть-мавзолей)
Д/З з всесвітньої історії на 18-19 лютого
Прочитати §14 підручника
Повторити §12-14
Переглянути основні матеріали з уроку №19
Завершити таблицю систематизації по письменниками та вченим з уроку №19.
Завершити і виправити презентації проектів, принести остаточний варіант для конкурсу.
Переглянути додаткові матеріали до уроку №19 .
8-А підготуватися до відкритого уроку (завантажити браузер Puffin Web Browser Free для Android и для iPad и iphone , зробіть закладки в цьому браузері на нові статті vircabist-8.at.ua/publ/
Завдання на систематизацію:
Завдання для систематизації матеріалу по розвитку літератури та науки
Галузь культури або науки
Письменник або вчений
Назва твору або особливий внесок (відкриття)
Основні ідеї твору або сутність відкриття
Література
Рабле
Шекспір
Сервантес
Томас Мор
Макіавеллі
Медицина
А. Везалій
М. Сервет
В. Гарвей
Д. Фракасторо
Левенгук
Математика
Війєт
Декарт
Кавальєрі
Астрономія
М. Коперник
Д. Бруно
Г. Галілей
Демономанія і астрологія
Ж. Боден
М. Ностардамус
Домашнє завдання з уроку по всесвітній історії по темі "Мистецтво Відродження" на 4-5 лютого:
Прочитати §§12-13 підручника
Переглянути матеріали уроку №17 (довідкові табличні матеріали, таблиці розподілу проектів, таблиця-графік виконання проектів)
Переглянути додаткові матеріали до теми( художники Високого Відродження (теми 1-4), художники Північного Відродження (теми 5-6), художники мистецтва Бароко і архітектори (теми 7-11)
Виконати проект згідно графіку
Тема
Параграф у підручнику
Дата захисту
1
Леонардо да Вінчі
12
4-5 лютого
2
Мікеланджело Буонаротті
12
4-5 лютого
3
Рафаель Санті
12
4-5 лютого
4
Тіціан, Джорджоне
4-5 лютого
5
Північне Відродження: нідерландські художники
12
4-5 лютого
6
Альбрехт Дюрер
12
4-5 лютого
7
Рембрант ван Рейн
13
4-5 лютого
8
Пітер Пауль Рубенс
13
4-5 лютого
9
Дієго Веласкес
13
4-5 лютого
10
Донато Браманте. Собор Святого Петра
13
4-5 лютого
11
Хуан де Еррера. Ескоріал.
13
4-5 лютого
12
Франсуа Рабле
14
11-12 лютого
13
Шекспір
14
11-12 лютого
14
Томас Мор
14
11-12 лютого
15
Нікколо Макіавеллі
14
11-12 лютого
16
Мігель Сервантес
14
11-12 лютого
17
Розвиток медицини
14
11-12 лютого
18
Розвиток астрономії
14
11-12 лютого
19
Демономанія. Астрологія
14
11-12 лютого
Прочитати §15 підручника "Річ Посполита"
Переглянути матеріали до уроку №14 за темою "Річ Посполита"
Завершити класну роботу з відповідями на питання №6,8, 12, 13 та додаткове питання для рівня А "Які чинники (внутрішні та зовнішні) вплинули на зникнення з політичної карти світу Річі Посполитої наприкінці XVIII ст?"
До уроку №15 та №16 можна виконати випереджальні завдання - дивись домашнє завдання з уроку №13
Прочитати §11. Міжнародні відносини
Розглянути матеріали до уроку №13
Додатково можна переглянути відео з серіалу "Ми європейці" серія 3 "17 століття - Європа. Встановлення миру "
Попереджальне завдання - Приготуйте презентації або реферати:
до теми "Річ Посполита" на 3-4 грудня:
Сигізмунд ІІ Август
Сигізмунд ІІІ Ваза
Вавельський королівський палац у Кракові
до теми "Московська держава за Івана ІV на 10-11 грудня:
Іван IV Грозний;
Борис Годунов;
Початок династії Романових - царі Михайло та Олексій Михайлович;
Покровський собор - храм Василія Блаженного в Москві