Головна » Дошка оголошень » Домашні завдання |
З історії України [40] | З всесвітньої історії [29] |
Одеса - моє рідне місто [30] | По проектам [3] |
У розділі оголошень: 100 Показано оголошень: 81-100 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 |
1.Прочитать материалы к уроку №7
2.Ответить на вопросы Рабочей тетради по теме – не меньше 5 вопросов.
3.Подготовить презентации по архитектуре Одессы:
«Ф.П. де Волан и его план Одессы»;
«Классицизм в архитектуре»;
«Ампир в архитектуре»;
«Ренессанс в архитектуре».
|
1.Опрацювати матеріал за підручником §6
2.Повторити §5-6 (буде поточний контроль)
3.Підготувати відповіді на проблемні питання:
4. Переглянути матеріали до уроку 5. Переглянути теми 3 мультимедійного підручника на сайті Нової школи пункти 0313-0316 Підготувати проекти з повсякденного життя ( див. ДЗ на 1-2 жовтня - таблиця тем проектів) або про лідерів Реформації Перевірте наявність домашніх завдань в зошитах. |
Домашнє завдання з уроку історії України № 13 на 16.10 (8-К) та 17.10 (8-А, В,Г)
|
Домашнє завдання з уроку №6 всесвітньої історії за темою "Реформація в Німеччині" на 15-16 жовтня:
|
Домашнє завдання з уроку №12 з історії України на 13-14 жовтня:
Випереджальне завдання: Підготувати презентацію з однієї з тем:
|
Для 8-А та 8-К додається завдання з уроку №4 з відеопрезентацією та звичайною презентацією до уроку, дидактичним матеріалом, відео. |
На уроці № 10 була узагальнююча контрольна робота з теми 1, тому домашнє завдання відсутнє |
1. Переглянути матеріали з уроку № 5 (презентація, відео, матеріали посібника та історичні документи) 2. Підготувати презентації про градоначальників дюка Рішельє, Ланжерона, графа Воронцова (на вибір) 3. Переглянути додаткові відео по темі про дюка Рішельє та "Французький експеримент" |
Домашнє завдання до уроку №4 з всесвітньої історії за темою "Матеріальний світ та суспільство" на 1-2 жовтня: 1. Прочитати параграф 3. самостійно опрацювати пункт 1 про винаходи і вдосконалення. 2. Опрацюйте матеріали до уроку (презентацію та відеопрезентацію з поясненням, дидактичні матеріали). 3. Оберіть тему для міні-проекту та створить по ній презентацію: Завдання по міні-проектам (презентаціям) (по XVI-XVIII ст.) на 1-2 жовтня
Для підготовки проектів скористайтеся додатковими матеріалами:
|
Домашнє завдання з уроку №8 історії України по темі "Освіта, книгодрукування та літописання" на 29-30 вересня:
Випереджальне творче завдання: Підготувати міні-проекти (презентації) по темі української культури 16 століття по темам:
Для підготовки презентацій попередньо ознайомтеся з матеріалом параграфа 8 та оберіть відповідні ключові слова для пошуку картинок. В презентації на слайді зображення повинно займати від половини до 2/3 від площі слайду, а текст - від 1/2 до 1/3. Для тих, хто вперше спробує зробити презентацію, пропоную переглянути навчальне відео по створенню презентацій "Відеоуроки по створенню презентацій в Power Point" |
Можна переглянути матеріали мультимедійного підручника з всесвітньої історії на сайті Нової школи Тема 1. Пункти 0112-0115 та виконати тестові завдання 6-11. |
Випереджальне (творче) завдання: Підготувати повідомлення з презентацією чи відеороликом про:
|
1. Опрацювати параграф 4 з підручника В.Власова з історії України. Звернути особливу увагу на п.2. про полемічну літературу. 2. Опрацювати завдання №5 з практичної роботи (дивись матеріали уроку №5). Відповідь написати на форумі свого класу (для цього слід зареєструватися на сайті), або написати в листі електронною поштою на viter925@gmail.com, або на Контакт 3. Випереджальне завдання - підготувати презентацію і повідомлення по темам:
|
|
Домашнє завдання з уроку №2 по курсу "Одеса - моє рідне місто" по темі "Від Дженестри до Хаджибею" на 15-16 вересня для 8-А, Г, К класів Одеського НВК № 13:
Підготувати повідомлення або презентації (за бажанням):
|
Теми проектів (презентацій) по курсу "Одеса - моє рідне місто" по 1-му розділу курсу "Північне Причорномор’є з найдавніших часів до ХІХ століття" на 22-23 вересня (не пізніше) •«Італьянська факторія Джинестра»,
• «Грецькі міста-держави в Північному Причорномор'ї»,
•«Будівництво та розвиток Хаджибею»,
•«Українське козацтво в Північному Причорномор'ї»,
•«Російсько-турецькі війни кінця ХVIII». |
Домашнє завдання з уроку №4 з історії України за темою "Реформаційні та контрреформаційні рухи в Україні. Православні братства", який пройшов 11-12 вересня. Завдання на понеділок і вівторок 15-16 вересня.
Можна переглянути матеріали до уроку (презентація, ІУ-ДМ-4, історичні документи). Бажано потренуватися по контурній карті для закріплення знань про зміни підпорядкування українських земель після Люблінської унії. Для цього карту збережіть на комп'ютері та роздрукуйте. За відсутністю прінтера можна спробувати попрацювати з картою в графічних редакторах. Випереджальне завдання: Перегляньте відео по темі наступного уроку про Берестейську унію та створення уніатської греко-католицької церкви для обговорення на наступному уроці:
|
Домашнє завдання з уроку № 3 з історії України за темою "Люблінська унія" на 11-12 вересня. 1. Прочитати §2. Повторити §1 2.Вивчити зміни в карті: по картам підручника на с.7 і 19 підручника та по карті з атласу "ІУ-8-2. Українські землі у 16-перш. пол. 17 ст" та потренуватися на контурній карті (зберігти на комп'ютері та роздрукувати) в нанесенні кордонів держав до і після об'єднання та воєводств. 3. Переглянути презентацію з уроку та таблицю роздаткового матеріалу ІУ-ДМ-3, вивчити причини, зміст події, умови та наслідки унії. 4. Випереджальне завдання: Підготувати повідомлення «Соцініанство як один із напрямків протестантизму». |
Домашнє завдання з всесвітньої історії для 8-А, В, Г.К класів від Бедікян Н.І. на 17-18 вересня; 1.Опрацювати §1 підручника
2.Вивчити по карті маршрути першовідкривачів та території цивілізацій майя, ацтеків, інків
3.Скласти таблицю «Великі географічні відкриття» (с. 16. завд.12)
4.Переглянути фільми про Колумба, Васко да Гама, Магеллана та цивілізації доколумбової Америки (за вибором)
Творчі завдання:
5.Підготувати міні-проект (презентацію) за однією з тем
1.Відкриття Америки Колумбом
2.Відкриття Васко да Гами
3.Навколосвітня подорож Магеллана
4.Цивілізація майя
5.Завоювання Кортесом ацтеків
6.Цивілізація інків. Її завоювання Ф. Піссаро
Можна повторно переглянути презентацію до уроку та урок з мультимедійного підручника Всесвітньої історії 8 клас на сайті Нової школи
|
Опрацюйте презентацію до 1-го уроку та Урок 1. з посібника у форматі pdf. Законспектуйте про пам'ятки палеоліту (печера Іллінка), мідного і бронзового віків (усатівська та сабатинівська культури), та залізного віку (давньогрецькі поселення-колонії) з вказівкою часу і місця існування на теренах Одеси. Знайдіть вказані місця на фрагментах карти Одеси в презентації. |