Головна » Дошка оголошень » Домашні завдання

З історії України [40] З всесвітньої історії [29]
Одеса - моє рідне місто [30] По проектам [3]

У розділі оголошень: 100
Показано оголошень: 81-100
Сторінки: « 1 2 3 4 5

2.Ответить  на  вопросы  Рабочей  тетради по теме – не меньше 5 вопросов.
3.Подготовить  презентации  по  архитектуре  Одессы:
—«Ф.П. де Волан и его план Одессы»;
— «Классицизм в архитектуре»;
— «Ампир в архитектуре»;
— «Ренессанс в архитектуре».
—

 

 

Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 432 | Дата: 18.10.2014 | Коментарі (0)

1.Опрацювати матеріал за підручником §6
2.Повторити  §5-6 (буде поточний контроль)
3.Підготувати  відповіді  на  проблемні  питання:

4. Переглянути  матеріали до уроку

5. Переглянути  теми 3  мультимедійного  підручника  на  сайті  Нової  школи  пункти 0313-0316

Підготувати проекти з повсякденного  життя  ( див. ДЗ на 1-2 жовтня - таблиця тем проектів)  або  про  лідерів  Реформації

Перевірте наявність домашніх завдань в зошитах.

З всесвітньої історії | Переглядів: 467 | Дата: 18.10.2014 | Коментарі (0)

Домашнє завдання  з  уроку  історії  України № 13  на  16.10 (8-К)  та  17.10 (8-А, В,Г)

  1. Прочитати §11  підручника.
  2. Опрацювати (усно) всі  матеріали до уроку № 13  (2  відео по 5 хвилин, дидактичний матеріал, презентація до уроку).
  3. Написати на окремому аркуші (подвійному, власною рукою)  історичний  портрет  про  Петра  Конашевича-Сагайдачного  згідно плану (питанням)  пам'ятки на с. 66  підручника

З історії України | Переглядів: 471 | Дата: 15.10.2014 | Коментарі (0)

Домашнє  завдання з уроку №6 всесвітньої історії за  темою  "Реформація  в  Німеччині"  на 15-16 жовтня:

  1. Прочитати  §5 з підручника
  2. Опрацювати  дидактичний  матеріал  і  переглянути  презентацію  та  відео  до  уроку  №6
  3. Можна  підготувати  презентацію  про  Мартина  Лютера. Для  цього  буде  корисним  переглянути  додатковий  матеріал  до  уроку (відео про  Мартина Лютера)
  4. Раджу  переглянути  тему 3  з  мультимедійного  підручника  на  сайті  Нова школа -  урок  від  Дона  Фантазіона
  5. Або  можна  підготувати  випереджальне  завдання -  презентацію  про  Жана  Кальвіна
З всесвітньої історії | Переглядів: 440 | Дата: 11.10.2014 | Коментарі (0)

Домашнє  завдання  з уроку №12 з історії України на 13-14 жовтня:

  1. Прочитати  §10 та  §13 п.1. підручника.
  2. Переглянути  основні і додаткові  матеріали  до  уроку, більшість  з  яких  за  певних  причин  не  демонструвалася  в  класі
  3. Завершити  класне  завдання  по  складанню  розгорнутого  плану  до  теми

Випереджальне  завдання:

Підготувати  презентацію з  однієї  з  тем:

  • Петро  Конашевич-Сагайдачний
  • Морські  походи козаків на початку  17 ст.
  • Військове  мистецтво  козаків;
  • Хотинська війна 1621  року
З історії України | Переглядів: 417 | Дата: 11.10.2014 | Коментарі (0)

  1. Прочитати  §4
  2. Переглянути  матеріали  з  уроку №5  (посилання  на  урок  з  мультимедійного  підручника  з  переглядом  та  відео  з  серіалу  про  історію  моди)

Для  8-А  та  8-К  додається  завдання  з  уроку  №4  з  відеопрезентацією  та  звичайною  презентацією  до  уроку,  дидактичним  матеріалом,  відео.

З всесвітньої історії | Переглядів: 469 | Дата: 05.10.2014 | Коментарі (0)

На  уроці  № 10  була  узагальнююча  контрольна  робота  з  теми 1,  тому  домашнє  завдання  відсутнє

З історії України | Переглядів: 417 | Дата: 05.10.2014 | Коментарі (0)

   

1.  Переглянути  матеріали  з  уроку  № 5  (презентація,  відео, матеріали  посібника  та  історичні  документи)

2. Підготувати  презентації  про  градоначальників  дюка  Рішельє, Ланжерона, графа  Воронцова  (на  вибір)

3.  Переглянути  додаткові  відео  по  темі  про  дюка  Рішельє   та  "Французький  експеримент"

Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 582 | Дата: 04.10.2014 | Коментарі (0)

      Домашнє  завдання  до  уроку №4  з  всесвітньої  історії  за  темою  "Матеріальний світ  та  суспільство"  на  1-2  жовтня:

1. Прочитати параграф  3.  самостійно  опрацювати  пункт 1  про  винаходи  і  вдосконалення.

2.  Опрацюйте  матеріали  до  уроку       (презентацію  та  відеопрезентацію  з  поясненням, дидактичні  матеріали).

3. Оберіть  тему  для  міні-проекту  та  створить  по  ній  презентацію:

Завдання  по  міні-проектам  (презентаціям) (по XVI-XVIII  ст.) на 1-2  жовтня

Тема  проекту

Форма звіту

З якого параграфа  брати  попередню  інформацію  для  пошуку

1

Технічні  винаходи  Нового  часу

презентація

§7

2

Зміна  вигляду  міст

Презентація  або  реферат

§8

3

Житло, хатнє начиння

презентація

§8

4

Європейська кухня

презентація

§8

5

Шлюб, сім’я  та  становище  жінки

Презентація  або  реферат

§8

6

Мода  нового  часу

презентація

§8

7

Освіта  в  новий  час

Презентація  або  реферат

§8

8

Виховання  дітей  в  новий час

Презентація  або  реферат

§8

Для  підготовки  проектів  скористайтеся  додатковими  матеріалами:

З всесвітньої історії | Переглядів: 593 | Дата: 28.09.2014 | Коментарі (0)

  Домашнє  завдання  з  уроку №8 історії  України  по  темі  "Освіта, книгодрукування  та  літописання"  на  29-30  вересня:

  1. Прочитати параграф  7  підручника
  2. Закінчити  таблицю  по  галузям  культури,  використовуючи  додаткові  матеріали  з  уроку  №8 (з  підручника  Швидько  про  літературу   та  літописання - див. матеріали  уроку №8

Галузь  культури

Основні  здобутки  і  досягнення

Освіта  та  наука

 

Література

 

Літописання

 

Книгодрукування

 

 

Випереджальне  творче  завдання:

Підготувати  міні-проекти (презентації)  по  темі  української  культури 16 століття  по  темам:

  • Початок  книгодрукування  в  Україні;
  • Острозька  Академія;
  • Архітектура  в  українських  землях  у  16 ст.
  • Скульптура  і  живопис  в  українських  землях  16 ст.;
  • Особливості  містобудування  в  україні  у  16 ст.;
  • Замки і фортеці 16 ст. в українських землях.

Для  підготовки  презентацій  попередньо  ознайомтеся  з  матеріалом  параграфа  8  та  оберіть  відповідні  ключові  слова  для  пошуку  картинок.  В  презентації  на  слайді  зображення  повинно  займати  від  половини  до  2/3  від  площі  слайду, а  текст -  від 1/2 до 1/3.

Для  тих, хто  вперше  спробує  зробити  презентацію,  пропоную переглянути  навчальне  відео  по  створенню  презентацій  "Відеоуроки  по  створенню  презентацій  в  Power Point"

З історії України | Переглядів: 441 | Дата: 27.09.2014 | Коментарі (0)

  1. Прочитати параграф 2  підручника.  повторити параграф 1.
  2. Опрацювати  дидактичні  матеріали  до  уроку ДМ-ВІ-8-3  (дивись  Матеріали  до  уроку №3  з всесвітньої  історії)
  3. Виконати  завдання  по  наслідкам  Великих  географічних  відкриттів,  використовуючи  як  п. 2-3  підручника,  так  і  дидактичні  матеріали ДМ-ВІ-8-3

Можна  переглянути  матеріали  мультимедійного  підручника  з  всесвітньої  історії  на  сайті  Нової  школи  Тема 1.  Пункти 0112-0115  та виконати   тестові  завдання  6-11.

З всесвітньої історії | Переглядів: 474 | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

  1. Прочитати параграф 5  про  Запорозьку  Січ  в  підручнику, приділяючи належну  увагу  карті  на  с. 39, козацьким клейнодам  на  с.41,  схемі  управління  Запорозькою  Січчю с.41  з  завдання 1.
  2. Закінчити  лабораторно-практичну  роботу №2  "Українське  козацтво: виникнення, заняття, військове  мистецтво"  в  окремих  зошитах  для  лабораторно-практичних  робіт. Для  цього  скористуйтеся  текстом  по  ЛПР № 2  (джерело  та  завдання)  та  відеоінструкцією  до  виконання  роботи  в  матеріалах  до  уроку №6               Примітка.  Це  завдання  виконують  учні  8-В  та  8-К,  у яких  був  урок  з  історії  України  в  четвер  або  п'ятницю.  Для  8-А  та  8-Г  поки  лабораторно-практичну  роботу  виконувати  не  треба. Але  після  короткого  роз'ясненя  завдання  в  понеділок  22  вересня  і  для  вас  ця  інформація  стане  актуальною.
  3. Переглянути  відео,  що  демонструвалися  на  уроці,  а  також  додаткові -  для  домашнього  перегляду:

Випереджальне (творче)  завдання:  Підготувати  повідомлення  з  презентацією  чи  відеороликом  про:

  • Дмитра (Байду)  Вишневецького;
  • Про  Криштофа  Косинського;
  • Про  Северина  Наливайко;
  • Про  Івана  Підкову.
З історії України | Переглядів: 757 | Дата: 21.09.2014 | Коментарі (0)

1.  Опрацювати параграф 4  з  підручника  В.Власова  з  історії  України. Звернути особливу увагу на п.2.  про  полемічну  літературу.

2. Опрацювати  завдання №5 з практичної  роботи  (дивись  матеріали  уроку №5).  Відповідь  написати  на  форумі  свого  класу (для  цього  слід  зареєструватися  на  сайті),  або  написати  в листі  електронною  поштою  на  viter925@gmail.com, або  на   Контакт

3.  Випереджальне  завдання  -  підготувати  презентацію  і  повідомлення по  темам:

  • Перші  Запорозькі  Січі.
  • Байда  (Дмитро)  Вишневецький.
З історії України | Переглядів: 443 | Дата: 16.09.2014 | Коментарі (0)

  1. Прочитати документи і матеріали з CD-диска або pdf-версії електронного посібника - тему 3, повторіть тему 1-2
  2. Прочитати додаткові матеріали до  уроку №3   з сайту
  3. Підготувати один з проектів (дивись теми проектів  по  курсу "Одеса - моє рідне місто")
  4. Відповісти на питання в Робочому зошиті з предмету 4, 5, 7, 8  уроку №3
  5. Бажано переглянути презентацію та відео з уроку  та  друкований  матеріал.
Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 429 | Дата: 16.09.2014 | Коментарі (0)

Домашнє завдання з уроку №2  по  курсу "Одеса - моє рідне місто" по  темі  "Від  Дженестри   до  Хаджибею"  на 15-16 вересня  для  8-А, Г, К   класів  Одеського  НВК № 13:

  • Вчити  по  диску або  pdf-версії  матеріалів  цього диску Розділ 1. тема 2 – "От  Джинестри  до  Хаджибея";
  • Можна  виконати  завдання  з  робочого  зошиту  до  курсу  по  уроку  2 - завдання 6, 7, 9
  • Переглянути  матеріали  уроку  (презентація, інформаційна  карта  та  завдання  "Віднови історичну  правду"

Підготувати  повідомлення  або  презентації  (за  бажанням):

  • ž  Про  звільнення  Хаджибею  від  турок
  •   žПро заснування    міста  Одеси
Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 530 | Дата: 12.09.2014 | Коментарі (0)

Теми  проектів  (презентацій)  по  курсу  "Одеса - моє рідне місто"  по 1-му  розділу  курсу  "Північне Причорномор’є з найдавніших часів до ХІХ століття"  на  22-23  вересня  (не  пізніше) 

•«Італьянська факторія Джинестра»,
• «Грецькі міста-держави в Північному Причорномор'ї»,
•«Будівництво та розвиток Хаджибею»,
•«Українське козацтво в Північному Причорномор'ї»,
•«Російсько-турецькі війни кінця ХVIII».
По проектам | Переглядів: 673 | Дата: 12.09.2014 | Коментарі (0)

  Домашнє  завдання  з  уроку №4  з  історії  України  за  темою  "Реформаційні  та  контрреформаційні  рухи в Україні. Православні  братства", який  пройшов  11-12  вересня.  Завдання  на  понеділок  і  вівторок  15-16 вересня.

  • Читати §3,  повторити §1-2;
  • Вивчити  нові  терміни  та  події  з   дидактичного  матеріалу  ІУ-8-ДМ-4;
  • Опрацювати  документ  на с. 26  підручника;
  • Опрацювати  історичний  документ  про  Львівське  братство  в  матеріалах  уроку. Підготувати  відповіді  на  питання  до  нього (усно).

Можна  переглянути  матеріали  до  уроку  (презентація, ІУ-ДМ-4, історичні  документи). 

Бажано  потренуватися  по  контурній  карті  для  закріплення  знань  про  зміни  підпорядкування  українських  земель  після  Люблінської  унії.  Для  цього  карту  збережіть  на  комп'ютері  та  роздрукуйте. За відсутністю прінтера  можна  спробувати  попрацювати з картою в графічних  редакторах.

Випереджальне  завдання:

  Перегляньте  відео  по  темі  наступного  уроку  про  Берестейську  унію  та  створення  уніатської  греко-католицької  церкви  для  обговорення  на  наступному  уроці:

З історії України | Переглядів: 459 | Дата: 12.09.2014 | Коментарі (0)

  Домашнє  завдання  з  уроку № 3  з  історії  України  за  темою  "Люблінська  унія"  на  11-12  вересня.

1. Прочитати §2.  Повторити §1

2.Вивчити  зміни в карті: по  картам  підручника  на  с.7 і 19  підручника  та  по  карті  з  атласу  "ІУ-8-2. Українські землі у 16-перш. пол. 17 ст"  та  потренуватися  на  контурній  карті (зберігти на комп'ютері  та  роздрукувати) в  нанесенні  кордонів  держав  до  і  після об'єднання  та воєводств.

3. Переглянути  презентацію  з  уроку  та  таблицю  роздаткового  матеріалу  ІУ-ДМ-3, вивчити  причини, зміст події, умови  та  наслідки  унії.

4. Випереджальне  завдання: Підготувати повідомлення «Соцініанство як один із напрямків протестантизму».

З історії України | Переглядів: 491 | Дата: 10.09.2014 | Коментарі (0)

Домашнє завдання з всесвітньої історії для 8-А, В, Г.К  класів  від  Бедікян Н.І. на 17-18 вересня;

1.Опрацювати §1  підручника
2.Вивчити  по  карті  маршрути  першовідкривачів  та  території  цивілізацій  майя, ацтеків, інків
3.Скласти таблицю «Великі географічні відкриття» (с. 16. завд.12)
4.Переглянути фільми  про  Колумба, Васко да Гама, Магеллана  та  цивілізації  доколумбової Америки (за вибором)
 
Творчі  завдання:

 

5.Підготувати  міні-проект   (презентацію)  за  однією  з  тем
 
1.Відкриття  Америки  Колумбом
2.Відкриття  Васко да Гами
3.Навколосвітня  подорож  Магеллана
4.Цивілізація  майя
5.Завоювання  Кортесом  ацтеків
6.Цивілізація  інків. Її  завоювання  Ф.  Піссаро
 
Можна  повторно  переглянути  презентацію  до  уроку    та  урок  з  мультимедійного  підручника  Всесвітньої  історії  8  клас  на  сайті  Нової  школи 
 
 
З всесвітньої історії | Переглядів: 445 | Дата: 10.09.2014 | Коментарі (0)

Опрацюйте  презентацію  до 1-го  уроку  та  Урок 1. з посібника  у  форматі  pdf. Законспектуйте  про  пам'ятки  палеоліту  (печера  Іллінка),  мідного і  бронзового  віків  (усатівська  та  сабатинівська  культури),  та  залізного  віку (давньогрецькі  поселення-колонії)  з  вказівкою  часу  і  місця  існування  на  теренах  Одеси. Знайдіть  вказані  місця  на  фрагментах  карти  Одеси  в презентації.

Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 435 | Дата: 07.09.2014 | Коментарі (0)

1-20 21-40 41-60 61-80 81-100