Головна » Дошка оголошень » Домашні завдання

З історії України [40] З всесвітньої історії [29]
Одеса - моє рідне місто [30] По проектам [3]

У розділі оголошень: 100
Показано оголошень: 41-60
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Д/З  з  курсу "Одеса - моє рідне місто" на 2-3 березня

В  нас  буде  урок  узагальнення  по  темі  "Одеса  в  роки  Першої  світової  війни  та  революцій".

Передбачається  тести  та   інтерактивні  вправи.  Треба  повторити  всі  матеріали  теми  та  принести  зашити

  1. Повторити  §18-22  в  підручнику  "Одеса -  моє  рідне  місто" .   Особливу  увагу  звернути  на  дати,  імена  історичних  постатей,  їх  портрети
  2. Переглянути  наявні  матеріали  до  уроків  №17-20

 

Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 476 | Дата: 01.03.2015 | Коментарі (0)

Домашнє завдання   з всесвітньої історії на 25-26 лютого:

  1. Повторити §12-14
  2. Попрактикуватися  за  інтерактивними  завданнями, що були  зроблені  для  минулого  уроку
  3. Завершити  всі  таблиці  з  теми  "Культура  Відродження" (порівняльна  таблиця  культури  Відродження  і  бароко  та  систематизуюча  таблиця  по  діячам  культури)
  4. Для  8-В  та  8-Г, 8-К  можна  підготувати  випереджальне  завдання   до  наступних  тем -  повідомлення  або  презентації  про  Сулеймана І  Пишного  (Османська  імперія)  та  Аббаса І Великого  (Персія)  (дивись §27  стор.  228-229  та  стор.235),  а  також  про  турецьку  або перську  культуру  16-18  ст.
  5. З  8-А  ми  знову  спробуємо  провести  відкритий  урок.  Деякі  інтерактивні  вправи  я  заміню. Поки  що  практикуйтеся  за  відкритими  на  сайті.
З всесвітньої історії | Переглядів: 494 | Дата: 22.02.2015 | Коментарі (0)

Домашнє  завдання  з історії України  на 23-24  лютого.

  1. Прочитати §31 п.1-3  та §32 п.1-2.  до  ст.238  (8-А и 8-Г).  Для  8-В  та  8-К - §31  читати.
  2. Переглянути  матреріали  до  уроку №36  (всі  8-мі  класи)
  3. Для 8-А  та 8-К  можлива нова  гра  "дебати"  за  темою  "Дорошенко -  Сонце  Руїни".
  4. Для  8-А  та  8-Г  можна  підготувати  повідомлення  про  гетьмана Данилу  Апостола,  а  для  8-В  та  8-К  -  про  Павла  Полуботка.

 

Команді  8-А, що  готується  до  зовнішніх  дебатів:

З історії України | Переглядів: 453 | Дата: 21.02.2015 | Коментарі (0)

Домашнє  завдання  з  курсу "Одеса - моє рідне місто" на 23-24  лютого

  1. Переглянути  основні  матеріали  до  уроку №20
  2. Прочитати  §21  з  додаткових  матеріалів  до  уроку
  3. Можна  підготувати  презентації  або  повідомлення  до  нового  уроку  про  одеських  письменників  (та  їх  твори), педагогів,  вчених:
  • Данило  Заболотний
  • Петро Столярський
  • Костянтин  Паустовський
  • Ісаак Бабель
  • Валентин Катаєв
  • Корній Чуковський

А  також  про  Одеську  кіностудію  (виникнення  та  розвиток  до  війни)

 

Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 438 | Дата: 21.02.2015 | Коментарі (0)

Д/З  з  всесвітньої  історії  на 18-19 лютого

  1. Прочитати  §14  підручника
  2. Повторити  §12-14
  3. Переглянути  основні  матеріали  з  уроку №19
  4. Завершити  таблицю  систематизації  по  письменниками  та  вченим  з  уроку  №19.
  5. Завершити  і  виправити  презентації  проектів,  принести  остаточний  варіант  для  конкурсу.
  6. Переглянути  додаткові  матеріали  до  уроку  №19.
  7. 8-А  підготуватися  до  відкритого  уроку  (завантажити  браузер  Puffin Web Browser Free  для  Android  и  для  iPad   и iphone , зробіть  закладки  в  цьому  браузері  на  нові  статті  vircabist-8.at.ua/publ/
  • Завдання  на  систематизацію:

Завдання  для  систематизації  матеріалу  по  розвитку  літератури  та  науки

Галузь  культури  або  науки

Письменник  або  вчений

Назва  твору  або  особливий  внесок  (відкриття)

Основні ідеї твору або сутність відкриття

Література

Рабле

 

 

Шекспір

 

 

Сервантес

 

 

Томас Мор

 

 

Макіавеллі

 

 

Медицина

А. Везалій

 

 

М. Сервет

 

 

В. Гарвей

 

 

Д. Фракасторо

 

 

Левенгук

 

 

Математика

Війєт

 

 

Декарт

 

 

Кавальєрі

 

 

Астрономія

М. Коперник

 

 

Д. Бруно

 

 

Г. Галілей

 

 

Демономанія  і  астрологія

Ж. Боден

 

 

М. Ностардамус

 

 

З всесвітньої історії | Переглядів: 490 | Дата: 15.02.2015 | Коментарі (0)

Домашнє  завдання  з  уроку №35  з історії України  на 16-17  лютого:

  1. Прочитати  §31
  2. Переглянути  матеріали  до  уроку №35  та  додаткові  матеріали  до  уроку  №34-35
  3. Ознайомитися  з  додатковими  матеріалами  до  уроку  №35-36, що  присвячені  технології  проведення  гри  "Дебати"  по  формату  Карла  Поппера  (всі  класи  готуються  до  проведення  внутрішніх  дебатів (у  класі), а 8-А -  до  внутрішніх  та  зовнішніх (з 8-Б).
З історії України | Переглядів: 431 | Дата: 15.02.2015 | Коментарі (0)

Домашнє  завдання  з  курсу "Одеса - моє рідне місто" на 16-17  лютого

  1. Перегляньте  основні  матеріали  до  уроку №19
  2. Ознайомтесь  з  додатковими  матеріалами  до  уроку  №19 (параграф  підручника, завдання  робочого  зошиту, відеоматеріали)
  3. Виконайте  завдання  1, 4 і 7  з  робочого  зошиту  (урок 20) (дивись  додаткові  матеріали  до  уроку)
Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 416 | Дата: 14.02.2015 | Коментарі (0)

Домашнє завдання з всесвітньої  історії на 11-12  лютого:

  1. Прочитати §13, повторити  §12.
  2. Переглянути  матеріали  до  уроку  №18
  3. Виконати  порівняння  в  таблиці  мистецтва  Відродження  та  бароко  (дивись  в  матеріалах  до  уроку 18  попередній  пункт)
  4. Продовжуємо  виконувати  проекти  по  обраним  темам  (дивись  матеріали  уроку  №17)
  5. Для  тих, хто  не  знає, як  робити  презентацію  до  проекту  раджу  подивитися   відеоурок  по  створенню  презентації  в  Microsoft Power  Point  або  відеоурок по  створенню  презентації  на  диску  Google-drive  (в  останньому  випадку  надайте  мені  доступ  до  вашої  презентації  за  адресою  viter925@gmail.com
  6. Розгляньте  додаткові  матеріали  до  уроків  18-19  про  письменників  та  вчених  (особливо  ті  учні, які  готують  по цим  темам  проекти).

Таблиця  для  порівняння  мистецтва  доби  відродження  та  доби  бароко

  • Доба  Відродження  та  доба  бароко  (до  пит..7)

    Критерії  порівняння

    Відродження

    Бароко

    Хронологічні  межі

     

     

    Країни  поширення

     

     

    Найвідоміші  представники

     

     

    Характерні  риси

     

     

    Особливості  розвитку мистецтва  і  культури  цієї  доби

     

     

    Значення  доби  в  загальнокультурному  розвитку

     

     

     

З всесвітньої історії | Переглядів: 467 | Дата: 07.02.2015 | Коментарі (0)

Домашнє завдання з уроку історії України №34 на 9-10 лютого

  1. Прочитати  §30
  2. Переглянути  матеріали  уроку  №34
  3. Для  8-В  і  8-К  -  дати  оцінку  Мазепі  через форму  в  матеріалах уроку  №34  або  на  окремому  аркуші  за  методом  "Прес"

Підготовка  до  уроку  №35,  на  якому  планується  лабораторно-практична  робота  "Конституція  Пилипа  Орлика -  видатна пам'ятка  політичної  думки  України XVIII ст":

  1. Переглянути  додаткові  матеріали  до  уроку №34-35  (відеоматеріали  про  Мазепу  та  Пилипа  Орлика"
  2. Прочитати  §31  п.4  "Чим  уславився  гетьман  в  еміграції  Пилип  Орлик"  с.229-232

    Починаємо  підготовку  до  гри  "Дебати", з-за  чого  я  змінила  порядок  уроків  і  заключну  тему  про  Мазепу  перенесла  на  23-24  лютого.  Дебати  вимагають  ретельної  підготовки  команд  та  роз'яснення  самої  технології  цієї  гри.  В  розділі  сайту  "Формуємо  вміння"   розпочну  розміщувати  пояснювальний  матеріал  (презентації, пам'ятки  та  методичні  рекомендації)  щодо  підготовки  до  гри  "Дебати".

   Не  забуваємо  про  підготовку  до  участі  в  конкурсі  "Лелека"  та  своєчасне  оформлення  на  конкурс  (і  внесок  для  участі).  Останній  день  прийому -  12  лютого.  Завдання  попередніх  років (2011-2014)  для  8-х  класів  вже  розміщені  на  сайті

З історії України | Переглядів: 513 | Дата: 07.02.2015 | Коментарі (0)

Домашнє завдання   з  курсу "Одеса - моє рідне місто" на 9-10  лютого  з  уроку №18  по  темі  "Одеса  в  роки  Першої  світової  війни"

  1. Перегляньте  матеріали  до  уроку №18, вивчити  дати  та  таблицю  блоків  країн, між  якими  була  розв'язана  Перша  світова  війна.
  2. Завантажте на  комп'ютер чи планшет  pdf-версію  підручника  та  прочитайте  в  ньому  §19, або   в  додаткових  матеріалах  до  уроку №18   розглянь  витяг  з  підручника  цього  параграфу
  3. Виконай  в  зошиті  завдання  4, 7, 8, 9  та  10  (дивись  додаткові  матеріали  до  уроку №18 - див. посилання з пункту 2) 
  4. Можна  підготувати  творчі  випереджальні  завдання  до  наступного  уроку:
  • Про  Мішку   Япончика;
  • Про  Григорія  Котовського
Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 490 | Дата: 07.02.2015 | Коментарі (0)

Домашнє  завдання  з  уроку  по  всесвітній  історії  по  темі  "Мистецтво  Відродження"  на  4-5  лютого:

  1. Прочитати §§12-13  підручника
  2. Переглянути  матеріали  уроку  №17  (довідкові  табличні  матеріали, таблиці  розподілу  проектів, таблиця-графік  виконання  проектів)
  3. Переглянути  додаткові  матеріали  до  теми( художники Високого  Відродження  (теми  1-4),  художники Північного  Відродження  (теми 5-6),  художники  мистецтва Бароко і  архітектори  (теми 7-11)
  4. Виконати  проект  згідно  графіку

   

Тема

Параграф у підручнику

Дата захисту

1

Леонардо да Вінчі

12

4-5 лютого

2

Мікеланджело Буонаротті

12

4-5 лютого

3

Рафаель Санті

12

4-5 лютого

4

Тіціан, Джорджоне

 

4-5 лютого

5

Північне Відродження: нідерландські художники

12

4-5 лютого

6

Альбрехт Дюрер

12

4-5 лютого

7

Рембрант ван Рейн

13

4-5 лютого

8

Пітер Пауль Рубенс

13

4-5 лютого

9

Дієго Веласкес

13

4-5 лютого

10

Донато Браманте. Собор Святого Петра

13

4-5 лютого

11

Хуан де Еррера. Ескоріал.

13

4-5 лютого

12

Франсуа Рабле

14

11-12 лютого

13

Шекспір

14

11-12 лютого

14

Томас Мор

14

11-12 лютого

15

Нікколо Макіавеллі

14

11-12 лютого

16

Мігель Сервантес

14

11-12 лютого

17

Розвиток медицини

14

11-12 лютого

18

Розвиток астрономії

14

11-12 лютого

19

Демономанія. Астрологія

14

11-12 лютого

З всесвітньої історії | Переглядів: 490 | Дата: 02.02.2015 | Коментарі (0)

Д/З з уроку №17 курсу "Одеса - моє рідне місто" на 2-3 лютого  по  темі  "Одеса  революційна"

Щось забарилася  з  викладенням  Д/З,  тому  багато  не  буде:

Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 494 | Дата: 01.02.2015 | Коментарі (0)

Д/З  з  історії України на 2-3 лютого  по  темі  "Гетьманщина  та  землі  Правобережної  України  наприкінці XVII – на поч. XVIIІ  ст."

  • Прочитати  §29 (за бажанням  і  §30)
  • Переглянути  матеріали  уроку №33
  • Приготувати  повідомлення  або  презентацію  про  Івана  Мазепу  або  про  Полтавську  битву.
З історії України | Переглядів: 469 | Дата: 01.02.2015 | Коментарі (0)

Пропоную  переглянути  наступні  художні  фільми  на  YouTube,  які  пов'язані  з  наступною  нашою  темою  з  курсу  одесознавства.

1. "Броненосец  Потемкин"  -  про  події  революції  1905  року, і  про  Одесу  також.

2. "Однажды в Одессе" (Мишка  Япончик)  -  12-серійний  фільм  про  події  1905-1919  років,  про  Мішку  Япончика  та  Одесу.  (2011)

3. "Зеленый  фургон"  -  1 серія  + 2  серія  -  веселий  фільм  Одеської  кіностудії  (1983)про  події  1918-1920  рр.  в  Одесі

На  цей  тиждень  поки  вистачить.  Приємного  перегляду.

На  останній  тиждень  будуть  запропоновані  фільму  з  історії  України  та  всесвітньої  історії.

Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 461 | Дата: 13.01.2015 | Коментарі (0)

  1. Прочитати §26
  2. Переглянути  матеріали  уроку  №30  з  історії  України  за  темою  "Політичний  устрій  Лівобережної  Гетьманщини  та  Слобідської  України  в  другій  половині  ХVII ст.".
  3. Учням  8-А  переглянути  також Д/З з уроку №29  і  усно  підготуватися  за  ним.
  4. Учням 8-А принести  зошити  з  лабораторно-практичних робіт  з  роботою  по  Гадяцькому  договору  та  опорні  схеми  по  Руїні (заповнені)
  5. Також учням  8-А класу  принести  зошити  з  всесвітньої  історії  на 15  грудня
З історії України | Переглядів: 426 | Дата: 12.12.2014 | Коментарі (0)

  1. Прочитати §16 п.1-4
  2. Переглянути  матеріали  з  уроку  №15  за  темою  "Московське  царство за Івана IV"
  3. Учням  8-А  та  8-К  принести  зошити з всесвітньої  історії  на  Понеділок 15  грудня.
З всесвітньої історії | Переглядів: 416 | Дата: 12.12.2014 | Коментарі (0)

  1. Переглянути  матеріали  уроку №15  з  курсу  "Одеса - моє рідне місто"  за  темою  "Передові позиції Одеси в освіті та культурі".
  2. Обов'язково  принести  зошити  з  курсу
  3. Творчі  завдання:

На  урок №16  "Витоки творчого натхнення"  на  15-16 грудня:

(нижче на рос. мові)

  • Н.Г.Гарин-Михайловский, В.Г.Короленко – детские писатели;
  • Г. Гельмер, Ф. Фельнер –  архитекторы Одесского оперного театра;
  • К. Костанди-художник, участник ТЮРХа;
  • А. Бернардацци -, Ю. Дмитренко-одесские архитекторы;
  • М.Ефимов, С.Уточкин- первые русские авиаторы.
  • И. Франко-украинский писатель;
  • Леся Украинка – украинская поэтесса.
Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 539 | Дата: 12.12.2014 | Коментарі (0)

  1. Прочитати §25
  2. Переглянути  матеріали  до  уроку №29
  3. На урок з історії України принести  зошити  з  всесвітньої  історії
З історії України | Переглядів: 403 | Дата: 12.12.2014 | Коментарі (0)

  1. Прочитати §15  підручника  "Річ  Посполита"
  2. Переглянути  матеріали  до  уроку  №14  за  темою  "Річ  Посполита"
  3. Завершити  класну  роботу  з  відповідями  на  питання  №6,8, 12, 13  та  додаткове  питання  для  рівня  А  "Які  чинники  (внутрішні  та  зовнішні)  вплинули  на  зникнення  з  політичної  карти  світу  Річі  Посполитої  наприкінці  XVIII ст?"
  4. До  уроку  №15  та  №16  можна  виконати  випереджальні  завдання -  дивись  домашнє  завдання  з  уроку  №13
З всесвітньої історії | Переглядів: 382 | Дата: 07.12.2014 | Коментарі (0)

  1. Переглянути  всі  матеріали  до  уроку  №14  за  темою  "Мистецтво  жити  в  Одесі"
  2. Завершити  завдання  по  карті  міста  (нанести  вулиці, названі на честь  народів, що проживали в Одесі,  та  церкви  різних  конфесій.
  3. Можна  підготувати  презентації  та  реферати  по  темам, запропонованим  у  ДЗ   з  уроку  № 13

 

 

Одеса - моє рідне місто | Переглядів: 460 | Дата: 07.12.2014 | Коментарі (0)

1-20 21-40 41-60 61-80 81-100