Віртуальний кабінет історії для 8-х класів
Віркабіст - 8 клас
У розділі оголошень: 100 Показано оголошень: 41-60 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Д/З з курсу "Одеса - моє рідне місто" на 2-3 березня
В нас буде урок узагальнення по темі "Одеса в роки Першої світової війни та революцій".
Передбачається тести та інтерактивні вправи. Треба повторити всі матеріали теми та принести зашити
- Повторити §18-22 в підручнику "Одеса - моє рідне місто" . Особливу увагу звернути на дати, імена історичних постатей, їх портрети
- Переглянути наявні матеріали до уроків №17-20
|
Домашнє завдання з історії України на 23-24 лютого.
- Прочитати §31 п.1-3 та §32 п.1-2. до ст.238 (8-А и 8-Г). Для 8-В та 8-К - §31 читати.
- Переглянути матреріали до уроку №36 (всі 8-мі класи)
- Для 8-А та 8-К можлива нова гра "дебати" за темою "Дорошенко - Сонце Руїни".
- Для 8-А та 8-Г можна підготувати повідомлення про гетьмана Данилу Апостола, а для 8-В та 8-К - про Павла Полуботка.
Команді 8-А, що готується до зовнішніх дебатів:
|
Домашнє завдання з курсу "Одеса - моє рідне місто" на 23-24 лютого
- Переглянути основні матеріали до уроку №20
- Прочитати §21 з додаткових матеріалів до уроку
- Можна підготувати презентації або повідомлення до нового уроку про одеських письменників (та їх твори), педагогів, вчених:
- Данило Заболотний
- Петро Столярський
- Костянтин Паустовський
- Ісаак Бабель
- Валентин Катаєв
- Корній Чуковський
А також про Одеську кіностудію (виникнення та розвиток до війни)
|
Д/З з всесвітньої історії на 18-19 лютого
- Прочитати §14 підручника
- Повторити §12-14
- Переглянути основні матеріали з уроку №19
- Завершити таблицю систематизації по письменниками та вченим з уроку №19.
- Завершити і виправити презентації проектів, принести остаточний варіант для конкурсу.
- Переглянути додаткові матеріали до уроку №19.
- 8-А підготуватися до відкритого уроку (завантажити браузер Puffin Web Browser Free для Android и для iPad и iphone , зробіть закладки в цьому браузері на нові статті vircabist-8.at.ua/publ/
- Завдання на систематизацію:
Завдання для систематизації матеріалу по розвитку літератури та науки
Галузь культури або науки
|
Письменник або вчений
|
Назва твору або особливий внесок (відкриття)
|
Основні ідеї твору або сутність відкриття
|
Література
|
Рабле
|
|
|
Шекспір
|
|
|
Сервантес
|
|
|
Томас Мор
|
|
|
Макіавеллі
|
|
|
Медицина
|
А. Везалій
|
|
|
М. Сервет
|
|
|
В. Гарвей
|
|
|
Д. Фракасторо
|
|
|
Левенгук
|
|
|
Математика
|
Війєт
|
|
|
Декарт
|
|
|
Кавальєрі
|
|
|
Астрономія
|
М. Коперник
|
|
|
Д. Бруно
|
|
|
Г. Галілей
|
|
|
Демономанія і астрологія
|
Ж. Боден
|
|
|
М. Ностардамус
|
|
|
|
Домашнє завдання з уроку історії України №34 на 9-10 лютого
- Прочитати §30
- Переглянути матеріали уроку №34
- Для 8-В і 8-К - дати оцінку Мазепі через форму в матеріалах уроку №34 або на окремому аркуші за методом "Прес"
Підготовка до уроку №35, на якому планується лабораторно-практична робота "Конституція Пилипа Орлика - видатна пам'ятка політичної думки України XVIII ст":
- Переглянути додаткові матеріали до уроку №34-35 (відеоматеріали про Мазепу та Пилипа Орлика"
- Прочитати §31 п.4 "Чим уславився гетьман в еміграції Пилип Орлик" с.229-232
Починаємо підготовку до гри "Дебати", з-за чого я змінила порядок уроків і заключну тему про Мазепу перенесла на 23-24 лютого. Дебати вимагають ретельної підготовки команд та роз'яснення самої технології цієї гри. В розділі сайту "Формуємо вміння" розпочну розміщувати пояснювальний матеріал (презентації, пам'ятки та методичні рекомендації) щодо підготовки до гри "Дебати".
Не забуваємо про підготовку до участі в конкурсі "Лелека" та своєчасне оформлення на конкурс (і внесок для участі). Останній день прийому - 12 лютого. Завдання попередніх років (2011-2014) для 8-х класів вже розміщені на сайті |
Домашнє завдання з курсу "Одеса - моє рідне місто" на 9-10 лютого з уроку №18 по темі "Одеса в роки Першої світової війни"
- Перегляньте матеріали до уроку №18, вивчити дати та таблицю блоків країн, між якими була розв'язана Перша світова війна.
- Завантажте на комп'ютер чи планшет pdf-версію підручника та прочитайте в ньому §19, або в додаткових матеріалах до уроку №18 розглянь витяг з підручника цього параграфу
- Виконай в зошиті завдання 4, 7, 8, 9 та 10 (дивись додаткові матеріали до уроку №18 - див. посилання з пункту 2)
- Можна підготувати творчі випереджальні завдання до наступного уроку:
- Про Мішку Япончика;
- Про Григорія Котовського
|
Домашнє завдання з уроку по всесвітній історії по темі "Мистецтво Відродження" на 4-5 лютого:
- Прочитати §§12-13 підручника
- Переглянути матеріали уроку №17 (довідкові табличні матеріали, таблиці розподілу проектів, таблиця-графік виконання проектів)
- Переглянути додаткові матеріали до теми( художники Високого Відродження (теми 1-4), художники Північного Відродження (теми 5-6), художники мистецтва Бароко і архітектори (теми 7-11)
- Виконати проект згідно графіку
|
Тема
|
Параграф у підручнику
|
Дата захисту
|
1
|
Леонардо да Вінчі
|
12
|
4-5 лютого
|
2
|
Мікеланджело Буонаротті
|
12
|
4-5 лютого
|
3
|
Рафаель Санті
|
12
|
4-5 лютого
|
4
|
Тіціан, Джорджоне
|
|
4-5 лютого
|
5
|
Північне Відродження: нідерландські художники
|
12
|
4-5 лютого
|
6
|
Альбрехт Дюрер
|
12
|
4-5 лютого
|
7
|
Рембрант ван Рейн
|
13
|
4-5 лютого
|
8
|
Пітер Пауль Рубенс
|
13
|
4-5 лютого
|
9
|
Дієго Веласкес
|
13
|
4-5 лютого
|
10
|
Донато Браманте. Собор Святого Петра
|
13
|
4-5 лютого
|
11
|
Хуан де Еррера. Ескоріал.
|
13
|
4-5 лютого
|
12
|
Франсуа Рабле
|
14
|
11-12 лютого
|
13
|
Шекспір
|
14
|
11-12 лютого
|
14
|
Томас Мор
|
14
|
11-12 лютого
|
15
|
Нікколо Макіавеллі
|
14
|
11-12 лютого
|
16
|
Мігель Сервантес
|
14
|
11-12 лютого
|
17
|
Розвиток медицини
|
14
|
11-12 лютого
|
18
|
Розвиток астрономії
|
14
|
11-12 лютого
|
19
|
Демономанія. Астрологія
|
14
|
11-12 лютого
|
|
Д/З з уроку №17 курсу "Одеса - моє рідне місто" на 2-3 лютого по темі "Одеса революційна"
Щось забарилася з викладенням Д/З, тому багато не буде:
|
Д/З з історії України на 2-3 лютого по темі "Гетьманщина та землі Правобережної України наприкінці XVII – на поч. XVIIІ ст."
- Прочитати §29 (за бажанням і §30)
- Переглянути матеріали уроку №33
- Приготувати повідомлення або презентацію про Івана Мазепу або про Полтавську битву.
|
Пропоную переглянути наступні художні фільми на YouTube, які пов'язані з наступною нашою темою з курсу одесознавства.
1. "Броненосец Потемкин" - про події революції 1905 року, і про Одесу також.
2. "Однажды в Одессе" (Мишка Япончик) - 12-серійний фільм про події 1905-1919 років, про Мішку Япончика та Одесу. (2011)
3. "Зеленый фургон" - 1 серія + 2 серія - веселий фільм Одеської кіностудії (1983)про події 1918-1920 рр. в Одесі
На цей тиждень поки вистачить. Приємного перегляду.
На останній тиждень будуть запропоновані фільму з історії України та всесвітньої історії. |
- Переглянути матеріали уроку №15 з курсу "Одеса - моє рідне місто" за темою "Передові позиції Одеси в освіті та культурі".
- Обов'язково принести зошити з курсу
- Творчі завдання:
На урок №16 "Витоки творчого натхнення" на 15-16 грудня:
(нижче на рос. мові)
- Н.Г.Гарин-Михайловский, В.Г.Короленко – детские писатели;
- Г. Гельмер, Ф. Фельнер – архитекторы Одесского оперного театра;
- К. Костанди-художник, участник ТЮРХа;
- А. Бернардацци -, Ю. Дмитренко-одесские архитекторы;
- М.Ефимов, С.Уточкин- первые русские авиаторы.
- И. Франко-украинский писатель;
- Леся Украинка – украинская поэтесса.
|
- Прочитати §25
- Переглянути матеріали до уроку №29
- На урок з історії України принести зошити з всесвітньої історії
|
- Прочитати §15 підручника "Річ Посполита"
- Переглянути матеріали до уроку №14 за темою "Річ Посполита"
- Завершити класну роботу з відповідями на питання №6,8, 12, 13 та додаткове питання для рівня А "Які чинники (внутрішні та зовнішні) вплинули на зникнення з політичної карти світу Річі Посполитої наприкінці XVIII ст?"
- До уроку №15 та №16 можна виконати випереджальні завдання - дивись домашнє завдання з уроку №13
|